de globale route en vliegtuigverplaatsingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van richardenjannie - WaarBenJij.nu de globale route en vliegtuigverplaatsingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van richardenjannie - WaarBenJij.nu

de globale route en vliegtuigverplaatsingen

Door: webmaster Jannie

Blijf op de hoogte en volg richardenjannie

25 Augustus 2009 | Nederland, Almelo

*2 september Schiphol-Londen-Singapore: 2 nachten in hotel.
*5 september Singapore - Sydney, waar we 14 dagen bij neef Henk logeren en de omgeving gaan bekijken.
*20 september Sydney - Brisbane, waar we voor 7 weken een camper ophalen.
We willen langs de kust naar het noorden trekken en o.a. de Great Barrier Reef bezichtigen.Zo noorderlijk mogelijk trekken we het binnenland in en nemen de noord-zuidroute midden door Australië via Alice Springs-Adelaide en via de kust naar Melbourne.
* 9 november Melbourne-Auckland ( Nieuw -Zeeland )waar voor 5 weken weer een camper voor ons klaar staat.We trekken dan over het Noorder- en Zuidereiland.
*14 december Christchurch-Sydney-Bankok-Londen-Schiphol, waar we 15 december weer voet op Nederlandse bodem hopen te zetten.

Zoals jullie zien een lange reis,maar we kijken er naar uit!!!

• 31 Augustus 2009 - 19:07

Kees En Janita:

Ontzettend veel plezier en we hopen hier leuke verhalen te lezen.

• 02 September 2009 - 06:53

Michael, Sas En Emma:

Lieve pap en mam,

Hele goede reis! Niet in 7 sloten tegelijk lopen, maar dat doen jullie niet :-)
    En vooral heel veel genieten, veel foto's en filmopnamen maken!!!

Dikke knuffel van ons 3 xxx